RUSH FACTORY OYJ

KANSAINVÄLISET MARKKINAT

Yhtiön sisäinen markkinointi mahdollistaa markkinainformaation tehokkaan hyödyntämisen toiminnan kehittämisessä. Tämän avulla yhtiö pystyy pidentämään nykyisten tapahtumakonseptien elinkaarta ja seuraamaan markkinatrendejä lyhyellä ja keskipitkällä aikavälillä. Lisäksi keskitetty markkinointi tarjoaa Rush Factorylle arvokasta informaatiota uusien, markkinatrendejä myötäilevien, tapahtuma- ja elämyskonseptien kehittämiseen.

Vuonna 2020 Rush Factory tuottaa tapahtumia Iso-Britannian, Saksan, Ranskan, Itävallan, Belgian, Hollannin, Tanskan Suomen ja Ruotsin markkinoilla. Kansainvälisyys on yksi Rush Factoryn liiketoiminnan merkittävimmistä kulmakivistä. Liikevaihdosta noin 90 % tulee kansainvälisiltä markkinoilta. Merkittävimmät maat yhtiön liikevaihdon kannalta ovat Iso-Britannia, Saksa ja Ranska.

Rush Factory toimii vapaa-ajan kasvavilla markkinoilla, ja tarkemmin rajattuna elämystalouden toimialalla. Pelkän aineellisen hyödykkeen tai palvelun sijaan yhtiö tarjoaa asiakkailleen unohtumattomia kokemuksia ja elämyksiä. Yhtiöllä on hyvä markkinarako kulutuskäyttäytymisen murroksessa, jossa kuluttajat ovat siirtyneet tavaroiden ostamisesta palveluiden ja elämysten pariin.

Rush Factory on poikkeuksellisen riippumaton yleisestä markkinatilanteesta ja voi jopa hyötyä matalasuhdanteesta. Vapaa-ajan markkinoilla Rush Factoryn edulliset tuotteet pärjäävät monesti hyvin myös talouden ollessa epävakaa, kun ihmiset varovat suuria tai pitkäkestoisia investointeja vapaa-aikaansa.